Det går hurtigere og hurtigere med den teknologiske udvikling i Danmark. Vi har langt om længe anerkendt At vi er et videnssamfund. Og det betyder, at vi ikke har råd til, at stå stille. Det er andre tider i dag. Man kan ikke længere vokse sin virksomhed stor på en enkelt styrke. Og, så sidde mageligt på markedet i flere generationer bagefter. Der er intens konkurrence. Og den styrkes konstant af den løbende teknologiske udvikling. Alt accelerer. Og specielt markedsføring bevæger sig ufatteligt hurtigt.
Du skal huske på At en af de største ukendte felter vi har i vores moderne samfund. Er den menneskelige hjerne. Vi har formået, at sende raketter til månen. Og kan kollidere partikler med nær lysets hastighed i den Schweiziske undergrund Men vi har stadig kun en meget ringe forståelse for. Hvordan vi selv virker. Hvordan vores hjerner træffer beslutninger. Og sætter handling bag tanker; Det er, men ikke fordi. Vi ikke er nysgerrige eller også mangler ressourcer for, at undersøge det. Tværtimod lærer vi konstant nye ting om den menneskelige hjerne. Og hvad der skal til for At have en indflydelse på folks tankegang og adfærdsmønstre. Det er , så kompliceret At vi aldrig ved?? til At have en permanent strategi for markedsføring på den baggrund. Hver gang vi lærer noget nyt om. Hvordan vi bedst har indflydelse på folk Så åbner det nye muligheder for, at lave bedre markedsføring end vi kunne før. Eftersom der stadig ser ud til, at være rigtigt flere ukendte faktorer. I forståelsen af mennesker og vores hjerner Så betyder det, at markedsføring konstant vil ændre sig. Det er den nødt til Hvis et marketing firma tror de har fundet den perfekte strategi. Og ikke følger med udviklingen Så bliver de kvalt af konkurrenterne. Konstant udvikling er et absolut krav for marketing automation succes.
Den eneste måde man kan følge med på er;, At angribe problemet fra to vinkler på én gang. Dels er man nødt til At lave strategiske partnerskaber. Der er alt for flere forskellige felter indenfor studier i menneskelig adfærd til At man selv kan overskue og drage nytte af alle de nye gennembrud Hvis man deler den opgave op imellem en række kvalificerede partnere Så kan man nøjes med, at dele konklusionerne. Og alle vinder. Den anden vinkel er At man ikke kan vente på de akademiske resultater. Når først studierne kommer ud. Vil alle dine hårdeste konkurrenter sandsynligvis dykke ned i de samme resultater. Og lave samme tilretninger i markedsføringsstrategien som du gør. I er derfor nødt til selv, at køre eksperimenter? og det er man som markedsføringsekspert heldigvis god til! Du har helt sikkert nogle intuitioner omkring hvordan man optimerer markedsføring. Og det er med, at dokumentere og køre tests på disse strategier. Her kan du nemlig være heldig, at ramme jackpot. En opdagelse der endnu ikke er publiceret noget sted. Og som du alene kan drage fordel af. Ind til andre finder ud af det samme.